Songena19 ben airbnb üzerinden kiraya verdim bir kaç sene. Müşteriden komisyon çok kesiliyor, ev sahibinden az kesiliyor. Genelde yerli müşterilerim telefon numarası alırdı, ibana yollardı. Bu konuda dikkat edin dolandırıcılar çıkma ihtimali yüksek. Yurtdışından gelenler otomatik ödüyordu.