Deletedmom_113 Böyle bir post acacaktim sizin posta denk geldim ,gerçekten artık görmek duymak istemiyorum ,bu kadınları öldürenler hep en sevdikleri bebeklerinin babası abisi kardeşi yada babası,
Bu insanlar merhametlerini nerde bıraktılar bu nasıl zalimlik..
Sanırım dündü haberlerde gördüm 4 tane kadının ölüm haberini..
Bir zalim karısını karısının babasını kardeşini annesi ve karısını öldürmüş,yeni dogan bebeğini alıp kaçmıştı..
Tüylerim diken diken oldu bu nasıl zalimlik bu nasıl vicdansızlık aklım ermiyor.
Biride 3 çocuğunun annesini öldürmüş kucağında götürüp uçurumdan atmıştı,hiç mi atarken merhamet etmedin.Bunlar idam edilmeli çünkü bunu yapan herkese herseyi yapar.
Lanet olsun böyle insanlara Allah bizlerin evlatlarımızın karşısına çıkarmasın.
Daha diyecek çok şey var ama terbiyem musade etmiyor🤬😡