1.5 aylık bebeğim hırıltılı ses çıkarıyo. Sağlık ocağındaki doktor ciğerlerinde bişey yok bol bol burnunu temizle dedi temizliyorum çok bişi çıkmıyo zaten. Neyse geçer gibi olup yemiden başlıyo. Ateşi yok öksürüğüde yok günde 1 veya 2 sefer oda normal diye düşünüyorum. Neyden kaynaklanıyo bu hırıltı nasıl geçirebilirim ? 😔🤦🏻♀️