Kızlar kızım 17 aylık kitap okuyoruz, şu cırtcırtlı kitaplardan aldım onları yapıyoruz, legolardan bişeyler yapmaya çalışıyoruz,değişik oyunlar oynuyoruz farklı farklı, günde yarım saat öğretici çizgi film de izliyoruz beraber, 18 aylık olunca oyun alanlarına götürmeye başlıcam sosyalleşsin diye . başka ne yapabiliriz siz neler yapıyorsunuz biraz tavsiyeye ihtiyacım var?