Bayanlar bebeğimin kilo alımı güzel gidiyordu şuan kilosu da iyi ama 5. Ayına girdi sadece 300 gram almış kilosu iyi onu sıkıntı etmiyorum derdim o değil ama ebeler de neden bu kadar az aldığı hakkında beni endişelendirdi takip edelim dediler çok az almış sütün mü azaldı acaba falan dediler ben de endişelendim bu durumu yaşayan var mı toparladı mı diğer aylarda