Merhaba bu ay oğlum 300 gr almış mama. Anne sütü şeklinde ilerliyorum. Sadece uykuda alıyor göğsümü. 2 aydan müddet meme reddi yaşıyoruz. 2960 gr doğmuştu. Şimdi 5. Ayda bugün 6700 çıktı. Hemşire en az 500 gr dedi. Çok üzüldüm yoğurtla başla dedi. Bana tavsiyede bulunacak anneler varmı?