yyasolii ben altına sadece mayo bez giydirmiştim, şekilli oluyor zaten normal bez gibi değil, üstüne de tek bikini üstü almıştım, içeriği temiz olan yüksek koruyuculu krem sürmüştüm. Mutlaka şapka takmalı ve deniz simidi gölgelikli olmalı. Çok uzun süre durmuyorlar zaten suda. Kenara geldiğinde de üstündeki ıslakları çıkarıp her yerini saracak müslin bir örtü veya kıyafet giydirirseniz rahat eder