beyzaslck Dogacelik kesinlikle munchkin 6. Ayından beri kullanıyoruz kızım onunla su içmeyi çok seviyor
Ebrar111 Dogacelik ebebegin çelik termosu hem akitmiyor hemde su isinmiyor içinde. Kızıma bebekken aldım 8yasinda hala daha kullanırız. Beslenmesine meyve suyu sikip koyuyordum. Oğlumda 9aylik düşünmeden ondan aldim.
Deno46 Dogacelik munchkin net hiç pişman değilim yani her bakımdan çok iyi bi suluk şiddetle tavsiyemdir
1prensesannesi__ asrinhatasi ee peki ben hangisinden alayım yaa ya icemezse pipetliden 8 aylık olcaz bizde
asrinhatasi 1prensesannesi__ eninde sonunda alışıyorlar. Siz bi normal pipet ile deneyin ona göre sülük alırsınız
Toprakbebekk Dogacelik ben bunu kullanıyorum hiç akıtmıyor. Oğlumun uzanabileceği yere koyuyorum kendi alıp içiyor ter çevirsede yine akıtmıyor çok memnunum
Dogacelik Mrvklc97 ben arabayi kullanirken arkaya uzanip eline veriyorum mecbur daha guvenli biseye ihtiyacim var 😕
Nehirasu Dogacelik 2 yaş üzeriyse contigo harika koku yok akıtmaya garantisi var bundan önce avent vardı akıtıyordu
umrnkara Dogacelik Munckin öneririm 4 aydır kullanıyoruz,asla damlatmiyor benim oğlum da çok ısırır pipeti sağlam ama deforme olursa da tek pipeti de satılıyor, özellikle bu yüzden munchkin tercih etmiştim ben ,aventte böyle bir seçenek yok maalesef
hulya1233 Bu plastik suluklar çok koku yapıyor sıcakta ne kadar yikasamda sanki o koku geçmiyor sizde de bu sorun var mı acaba