Dogacelik ben de o markayı kullanıyorum daha öncesinde bir sürü marka denedik hepsini ya söktüler ya döktüler, ama bu kesinlikle akıtmıyor dibinde az su kalsa bile içebiliyor, vurup duruyorlar bir şey olmadı😁 ilk Bi aldık denedik paylaşamadılar ikisine de aldık hatta, parasını hak eden bir ürün gerçekten