Berfin4720 2 yaşında çocuğum var amcaya dayıya anneannesine dedesine kendince isim uydurmuş ve öyle çağırıyor onları ne kadar amca amca desem de ısrarla kendi bildiğini söylüyor normal mi sizde?
bebegiminbesigicamdan Berfin4720 benim oglumunda vardi oyle anahtara şekşek falan derdi zamanla şekşek diyince vermedik anahtar demesini falan bekledik dediginin yanlis oldugunu anladi
miraymom2 Berfin4720 bence normal ya yeğenimde vardı dayısına dede emzigine mini derdi zamanla isimlerini doğru söylemeye başladı siz hep doğrularını söyleyin o alışır
Berfin4720 miraymom2 evet tekrarlıyorum o öyle söylediğinde ben hemen amca diye düzeltiyorum ama o şeklde söylemek sanki hoşuna gidiyor herkes te gülüyor öyle konuşunca