Merhaba hanımlar yaklaşık 9 gün önce acil sezeryanla doğum yaptım. Ağrılarım azalmıştı ama son 2 gündür karın bölgemde ağrı var sanki şişmiş gibi ve sadece o bölgeye narkoz verilmişte uyuşturulmuş gibi bir ağrım var korkuyorum dikişlerim mi patları diye sizede de oldu mu? Normal mi?