İşe başlayacağım için bebeğimi kreşe vermek durumundayım, kreş ile görüşmeye gittik sınıfları gezerken oğlum 3 yaş sınıfına daldı biz diğer bölümleri gezdik çay içtik bu süreçte oğlum o sınıfta kaldık. Kameradan izledim çocukların yanına oturmuş gayet mutlu görünüyordu . Şöyle bir sorun var 2 yaş grubunda yer yok , ayrıca 2 yaşlarda itip kakma daha fazla oluyor 3 yaş biraz daha anlayışlı ve paylaşımcı oluyor . Oğlumda bir çok bebek gibi büyükler ile daha güzel oyun oynuyor ayrıca konuşma anlamında da daha fazla örnek teşkil eder diye düşündüm . Fakat etkinliklere tam olarak uyum sağlamayabilir . 3 yaş sınıfına yazdırsak süreç nasıl olur diye sordum öğretmen olur dedi müdür önermedi . Sizce avantajları ve dezavantajları ne olur ? Okul öncesi öğretmenleri , ünvanlarını belirterek yorum yaparsa çok sevinirim 🙏