Kızlar artık canıma tak etti. diş desen değil, sıcaklardan desen değil ne olduğunu anlamıyorum. Mutlaka saat başı kalkıyoruz. Asla 2 saat bile kesintisiz uyumuyor. Yenidoğan dönemi bile daha kolaydı. Önceleri gece iki en fazla 3 kez kalkıp emip geri uyuyordu ama şimdi çoğu zaman uyandığında uykuya geri dönmesi yarım saati buluyor sonra 1 saat içinde tekrar uyaniyor. Perişan haldeyim artık. Bir tek benim bebeğim mi böyle