Bir kaç hafta önce sol göğsümde ağrılı sertlik oldu sonra sıcak duş aldım masaj yaptım bir kaç sefer emzirince de indi. Aynı yerde yine başladı dün gece. Çok sert. Bebeğim emerken zorlanıyor gibi o göğüsten. Sağım yaptım o da fayda etmedi. Süt bezesi mi diyorlar buna. Mastit ateşli oluyor sanırım dimi?