Zhra78 Selam kızlar yarın misafirim gelicek de tatlı olarak gelin pastası yapsam sonra üzerine limonlu jel koysam limon lilimleriyle süslesem olur mu sizce
Honki_Ponki Zhra78 valla ben yaptım sizin dediginizi tatlıyı oglum üstüne kremea yapma anne dedi jöleli yap dedi yaptım ve çok begenildi hem sulu hem mayhoş bir tat çok güzel oldu bizde sınıfı geçti bu tatlı😁
kivircigim Zhra78 bayramda aynısını yaptım herkes çok beğendi, sıcak havada bu tarz tatlılar daha güzel oluyor bence
Zhra78 kivircigim bence de canım ben de yapayım en iyisi kıbrıs tatlısı yapıcaktım ama sonradan bu geldi aklıma