Bebeğim sadece memede uyuyor 11 aylık ve hala gece 10 kere kalkıyor tabi 2 ay öncesine kadar ya hiç uyumuyordu yada 30 35 defa kalkıyor kolik bebek kolikliği geçti çok şükür nasıl uyutabilirim önerisi olan var mı ayakta sallayınca kriz geçirir gibi ağlıyor