8aydir adet olmadim gecen ay oldum ,simdi de duzenli gelir diye dusunup bikac gunluk tatil aldim .hala regl olmadim.kirk yilin basinda tatile gidiyoruz o kadar zorluklarla ayarlamama ragmen bir de basima bu cikti . daha 1hafta var ben ne yapayim siz soyleyin.asla tampon kullanamam bunu onermeyin .çok üzgünüm