Merhaba arkadaşlar 33 aylık erkek bi evladım var bi ay oldu tuvalet iletişimine başladık çiş tamam çabuk çözdü kakasınında geldiğini biliyor fakat tuvalete yapmıcam diye ağlamaya başlıyor (çişi tuvalete yapıyor) anlayamadım ve altına yapıyor şuandada 2 gün oldu yok yapmıyor ama tutuyor sürekli kıvranıyor (öncesindede kabızlık sorunu olmuştu bikaç sefer lavman yapmak zorunda kaldılar hastanede o zamanda acıyo diyip tutuyodu onun psikolojisi mi acaba)nasıl bi yol izlemem lazım bilemiyorum yardımcı olabilir misiniz 😢