livanurvealpinannesi61 Mikisss oğlum 2 yaşa kadar anne sütü ve ek gıda aldı sadece mama vermedim hiç. Doktor mamaya gerek yok kilo alıyor demişti.
Bett1 Mikisss 3 yaşa kadar oğlumu sadece emzirdim(6 aydan sonra ek gıdayla beraber tabi) ikinci oğlumda şu an 1 yaşında hep emzirdim mama hiç kullanmadik.
EbruBoluKaya 7,5 aylığız sadece anne sütü alıyor 6 ayda tadımlara başladık ama çok yemiyor hala anne sütü gece gündüz