fhrydgkn Bebeğim 3 ay 27 günlük bi kaç gündür gece 1 kere uyanıyor mama veriyorum 60 zor içiyor En son beslenme akşam 9 gibi oluyor sabah da 6-7 arası tam uyanış oluyor sabah ilk uykuya geçerken mama içiyor gece hiç yok normal mi ya
evahll fhrydgkn canım benim atak haftalarında . Takılma bir ay sürüyor o dönem insan kanser oluyor. Bizde 4ay beş günlüğüz ve yemiyoruz artık bZrn çıldıırıyorum
princessgirl Ne güzel benim minnoş 5 aylık 3 saatte bir acıkıyor ve bagrış çığrış görende aç bırakıyorum zanneder çocuğu 😀
fhrydgkn princessgirl ya benimkide normalde öyleydi yırtardı ortalığı şimdi içmiyor ha gece uyuyorum işime geliyor ama insan üzülüyor bu seferde annelik delilik 😂
princessgirl fhrydgkn üzülme uykunuzu alın gündüz daha aktif olursunuz gece sürekli uyandığımız için bebişte bende sersem gibiyiz.
irem127 Normal ben 9da uyutup gece 1 gibi uykuluyken biraz daha yedirip uyutuyodum sabah 7de yine uyanıp emiyordu