ayseayliz merhaba biz de 2 gün sonra 8 aylık olucaz. Kızım sürekli bileğini çevirir, elini bilekten kapatıp açar. Baş parmağını kapatıp bileğini sıkar. Uyumaya çalışırken başını sallar. Ayaklarını havaya kaldırıp pat diye vurur. eline yumusak bir sey verdigimizde kendisini sıkar. Dışarı çıktığımızda veya koridorda gezerken kollarını kanat çırpar gibi sallar. Mama sandalyesinde kafasını geriye doğru atar. Bunların hepsinin normal davranışlar olduğunu biliyorum çünkü benimle iletişim halinde, gülümser cee oynar bu bu diye her şeyi gösterir babildamasi var herkesle göz teması kurmaya çalışır kurunca da hemen oyunlar oynamaya başlar emeklerken yakaladım deyince hızlanarak kahkaha atar. biri onu almaya calistiginda bana saklanir beni tanir yani her seyi ayina uygun. bunalr otizm belirtisi olabilir dediğiniz gibi, ama gelişimi ayına uygunsa endişelenmeyin. Ben ergoterapistim. kizimin da bu sebeple normal bir cocuk oldugunu biliyorum