busemozcelik Kızlar sağdığım sütü buzdolabına koyuyorum. Gün içinde bebeğime benmari usulü ısıtıp veriyorum. Peki dışarı çıktığımız zaman nasıl vericem sütü? Siz nasıl yapıyorsunuz? Bu sıcak havalarda bozulmaması için ne kullanıyorsunuz mesela
baharkiz busemozcelik buzdolabının en üst kısmına koyuyorum dışarı çıkınca ve ya birine emanet edince o buz gibi süt zaten iki saatde oda sıcaklığına geliyo bozulmuyo yada dondurucu kısmında kısmen dondura bilirsin
rabiaakkan Bende burda duruyum cunku disari ciktigimda mama vermek zorunda kaliyorum soguk sutte verilmiyor malum bebege
minikkirpim Soğuk çantası var küçük ben onun içine koyuyorum buz aküleri ile birlikte termosa da sıcak su koyuyorum biberonu ısıtıp öyle veriyorum çok zorda kalınca