Umay-gmz Arkadaşlar hemşire olan veya bilen birisi okur belki, sabah yola çıktık tatile şimdi geldik kızımın verem aşısı yeri kanamış hafif , 8 aylık kızım , bişey olur mu korktum
Umay-gmz Umay-gmz üstünden 6 ay geçti sonuçta, oto koltuğunun kemeri denk gelmiş, off görünce çok üzüldüm bişey olmaz değil mi ya
ilkimnk Umay-gmz bir yerde görmüştüm 1 yıla kadar o şekilde olması normalmiş ama içiniz rahat etmiyorsa bir doktora sorun isterseniz
gmzzmrtt gmzzmrtt bence de girmesin canım yara olmuş. Tuzlu su acıtabilir. Çok geçmiş olsun. Sonradan kabuk bağlıyor hafif kalıyor geçiyor.
ilkimnk Umay-gmz bence girmesin hem tuzlu su canını acıtır hemde olası bir enfeksiyon riskinin önüne geçersiniz, eğer imkanınız varsa plaj çadırı alın içine içme suyu doldurun orda oynasın
Umay-gmz ilkimnk Doktoruna da yazdım bepanthol plus işe fuccidin krem sür r tut dedi, girsin girmesin bişey demedi