Merhaba hanımlar. En başından beri emzirmeye çalışıyorum çoğu zaman aktif emmedi. Bende bu süreçte sürekli mastit oldum. Kolik olduğu için sürekli sağım yapamadım. Bide artık hemen mastit oluyorum. Çok az şişşin hop. Çok yoruldum cidden.Ağrısından duramıyorum. Antibiyotikle anca geçiyor. Sürekli antibiyotik kullanmak istemiyorum. Geöen ay iki kere oldum iki hafta antibiyotik içmek zorunda kaldım. Velhasılı piskokojimde bozuldu hiç mutlu değilim. Artık emzirmeyi bırakmayı düşünüyorum. Nasıl bir yol izlemeliyim tecrubeli anneler😞😞😞😞😞