Oğlum 16 aylık sütünü içirirken su içtim. Nasıl oldu anlamadım kapak yok hiç bir yerde. Çarşafları altlarına kadar baktım çocuğum üstüne baktım. Ya yutmuş olsa uyanırdı nefes alamazdı dimi. Eşim de yok evde tekim kafayı yicem yaa. 3 saattir kesintisiz uyuyo. Netten bakındım hırıltı falan olur kusma olur.