Mervee12 oğlum 2 buçuk yaşındayken yaklaşık 5 gün süren ateşi olmuştu asla düşmüyordu bogaz enfeksiyonuna bağlı daha sonra antibiyotik değiştirdi doktor agumentin verdi onu da bitirdikten sonra karin bölgesinde özellikle nokta nokta şeklinde döküntü oldu ya yüksek ateşten sonra olmuştur ya da antibiyotiğe bağlı demiştir doktorumuz onun için alerji şurubu vermişti kullanınca geçti ama o zamandan beri o antibiyotiği kullanmadık hiç başka muadil verildi hep