hilall21 o illetin Allah belasını versin gerçekten 3 ay mücadele ettim.Gecen hafta cildiyeye gittim baktı uyuz demedi alerji olabilir dedi sonunda dedim ve tedbiri elden bırakmadım yine de.Eczane karışımı karışım kullandım ama inan ki her eczane aynı yapmıyor.Çünkü 4 kutu bitirdim ben.2si farklı 2 Şi farklı eczaneden.Kükürtlü vazelinli karışımı kullandım.Bunun yanında temizlik en önemlisi renkliler 60da beyazlar 90 da yıkadım.her giyeceğim kıyafeti ütüleyip giydim.Kizima da yaptım aynısını karışımı da.Kiyafetleri ağzı kapalı poşette güneş altında 5 gün beklettim evi sirkeyle sildim her gün.Camasir makinesine de sirke kullandım inanin böyle böyle geçti.Bende gramajları var karışımın size atabilirim ya da bı dermatoloji uzmanı görsün