Ben kabine peynirimi bebeğim ek gıdaya geçtiğinden beri kendim yapıyorum, sütçüden sütümü alıyorum ve o şekil yapıyorum, içim de gönlümde rahat oluyor. Yumurtamı köy yumurtası almaya çalışıyorum, ne kadar geç paketli gıdalar ile tanışırsa o kadar iyi diyorum