Didemm91 İlk 1 hafta annem yanımdaydı sonra hep kendim baktım.Akşamları eşim yardımcı oluyor.Biraz zor tabi ama yavaş yavaş düzene giriyor her şey.İlk bebeğim ister istemez biraz etkilendi,elimden geldiğince ikisiyle de ilgilenmeye çalışıyorum ama küçüğü uyutmaya gittiğimde büyük olan ağlıyor mesela.Bana aşırı düşkün kızım.Ama iyi ki varlar hepsi gelip geçiyor hemen büyüyorlar 😍