Arkadaşlar 1 yaş olduk 13 aya doğru gidiyoruz. Ama beslenmede nasıl yol izleyeceğimi biraz şaşırdım. Kızım yeme konusunda iyi herşeyi yiyor ve artık ayrı yemekte yapmıyorum biz nasıl yiyorsak öyle yiyor tabi daha çok kızımın sevdiği şeyler oluyor ama etkilemiyor menümü. İştahımız sadece mamaya kesildi. Anne sütü zaten yok. Mama + ek gıda gidiyorduk. Nerdeyse mamayı hiç içmiyor gibi bişey yani vermesem aramaz o dereceye indi normalde yaptığımda bitireceğimiz biberonu 50 60 cc anca içip bırakıyor istemiyor. Araştırıyorum devam edilmesi gerektiğini okuyorum bir yandan da mamayı bıraksam süt mü içirsem diyorum bilemedim kafam allak bullak oldu az da olsa içmeden uyumayan kızım mamaya bağlılığı azaldı 1 yaş bebeklerinizin beslenme programı nasıl özellikle mama kullananlar. Veya süt veriyor musunuz beni biraz aydınlatın