yamacalimoms bence normal bu süreçte. Bazı çocuklar ekleri daha geç hayata geçirebilir. Benim de oğlum ağustos 2020 doğumlu. Uzun uzun konuşur 4-5 kelime sınırı olmaksızın normal sohbet muhabbet konuşur, oyun şarkı hikaye masal her şeyi anlatır/uydurur falan ama hala bazen sen yerine ben diyor. “Annem geldi” yerine “annen geldi” “baban geldi” diyor. Zamanla oturacak konuşması.