Elifismail 4 aylik asisindan sonra oglum bianda emmeyi reddediyo bol su iciyorum sütüm olsun diye mamada veryrm mamayi yiyo 2 gundur emzirmeye calisinca kıyametler kopuyo cok uzuluyorum 😥
GamzeOmr Elifismail meme reddi yaşıyor olabilirsiniz çünkü bu aylarda başlıyor. Bi meme reddini araştırın
Mercansmom Elifismail meme reddi olabilir. Ama 4. Ay asisindan sonra böyle olan bebeklerde var benim bebeğimde aşıdan sonra bir süre böyle oldu değişik şekillerde emzirmeye çalışın farklı pozisyonlar deneyin
GamzeOmr Önce araştırın bakalım sizin belirtilerle meme reddi uyuyor mu uyuyorsa eğer sonrasında çözüme bakın. Bende bebeğimi 4.5 aya kadar emzirebildim sırf meme reddi yüzünden
Elifismail GamzeOmr ya aglamak istiyorum resmen cunku bebegim memede resmen kendi kaybederdi smdi emmiyor ve cok uzuluyorum 😥😥😥
Elifismail GamzeOmr ama 4 bucuk aydir hem meme hem mamaydi zaten 2 gündür emmiyor direk aglamaya basliyor
Mercansmom Elifismail bende öyle ayakta dolaşarak emzirdim bı sure sonra yanına yatarak emzirdim bı zaman sonra düzeldi sizinde düzelir inşallah