mimikralicesi1 Kızlar birşey sormak istiyorum korunmak için 3 aylık iğneden vurulmayı düşünüyorum ama internette araştırırken gebe kalmak istediğiniz de geç kalma olasılığı da varmış 9 ay içinde felan diyor. Bu yöntemle korunan kullanan var mı aranızda ?
eraysen mimikralicesi1 ben aylık iğne oluyorum evet 1 yıla kadar hamile kalamama olabilir diye hemşiremizde bilgi verdi
Aafs68 mimikralicesi1 ben yaptırdım yeni doktorum herhangi bir sorunla karşılaşırsın vs demedi çocuk istediğinde yaptırmayı bırakıyorsun o kadar doktor zaten herseyi söylüyor ben sezeryan olduğum için 3 seçene sundu en mantıklısı iğne geldi ve benim vurulduğum süte falan geçmiyor ama fark olabilir Türkiye ile yurtdışının en iyisi doktorunun önerdiği şeyi yapmak
sevnc Bende iğne oldum ikincisini unuttum bugünmuş yarın gidip vurduracagim sadece Bende adet düzensizliği yaptı kanama da sıkıntı oldu anlamadım
merveliva48 Bende ocakta 3 aylık vurdurdum ilk 15 gün adet oldum sonrasında kesildi tekrar vurdurmadim ama adette olamadım tabiki oda rahatsiz ediyor sinir stres kilo alımı şişlik çok pişman oldum vurdurduguma