Vay ülkemin haline bak. Çocuğumuzu bi kreşe vericez altı üstü. Araştırmamız gereken, sormamız ve sorgulamamız gereken şeylere bakın. Gerçekten çok üzücü. Güven sıfır. Kreşlerin verdiği güvensizlik desen öylesine. Metrekare başına yaktığı doğalgazdan tutun da market faturalarına kadar araştırmaya sevk eden düzenin ta.. Gelişmiş ülkelerde bunların hesabını yapmıyor insanlar, çünkü kimse kimseyi kandırma, kazıklama, dolandırma derdinde değil. Dürüstlük çok önemli acaba kandırılıyor muyum sorusu asla oluşmuyor kafada. Gıda desen burdan oralara herşeyin en iyisi en kalitelisi ithal gidiyor. Biz burda çürük çarık 2. Sınıf Meyve sebze yiyoruz. Orda insan öncelik, önce insan, önce insan sağlığı , önce insan güvenliği. Vay ülkemin hali.. Üzülüyorum. Bir yandan da kendi adıma seviniyorum çocuğum böyle bir düzende büyümeyecek. Gözüm böyle şeylerde arkada kalmayacak. İnsan olarak değer görecek. Bu düzende yetişmeyecek.