bnmde dogumdan 1 ay sonra aniden cikti mide agrisi dye gittm safrada tas camur cikti bebegim kucuk dye ameliyat olmak istemedim 2 gun sonra atak gecirdim boyle bir aci agri yok sabahi tekrar gttm ameliyat icin karaciger degerlerim cok fazla yukselmisti.onay vermediler taslar kanala dusmus sanrm dedi doktor mr istedi sonuca.gore karar vericez dediler kanalda tas var once ercp yapilir snra ameliyat dediler cok sukur bnim kanal temiz cikti. Degerlern dusmesni bekledm bir sure o sirada hc agrim olmadigi icn ameliyati ertelemeye karar verdm bebegm emiyor dye. 1 ay falan rahattm snra tekrar agrilarm basladi bebegim 4 aylik olana kdr dayanabildm snra gün alip oldum ameliyati 10 gun oluyor. Tabi bnde olmadan acaip korkuyodm bir suru arastrma yaptm burda bir suru post okudm ameliyt olanlarla konstm herkes basit bir ameliyat oldugunu soledi ama bir turlu korkumu yenemedm ama cocuklrm icn olmak zorndaym dedm ve oldm cnku doktormda bekledkce ameliyat zorlasir demisti. Ki oylede oldu biraz zor gecmis ameliyatm safram yapisik ve gömükmüstü. Ama cok sukur ki kapali oldu ameliyatm. Uyandigimda midemde cok agri vardi bu kdr beklemydm acikcasi snra agri kesicilerle rahatladm tabiki. Birde karni sisirmek icn gaz verdikleri icn sag omuz agrim vardi o biraz gec gecti benim. İlk gun zor oluyor agrilardan ve drenden kaynakli hareket ettkcr aciyor 2. Gun biraz daha iyiydm . 3 4 gun zorluk cektm ama ole asiri zor degl yatma kalkma knsnda falan kapali ameliyat oldugu icn toparlnma cabuk olyr. 2 gn hastanede kaldm sutumu sagip doktm eve geldmgde bebegmi emzirdim. Bnm sana tavsiyem beklemeden ol ataklari cekmektense 1 kere cekmek daha mantikli. Cok sukur ki suan cok rahatim