Merhaba hanımlar 1 buçuk yaş oğlumu evimizdeyken uyurken besıgıne yatırırdım sabaha kadar besıgınden çıkmak ıstemezdi. Ama tatıle geldik otele son 1 haftadır gece uykusundan kalkıp yanımıza gelmek ortamızda yatmak istiyor.. onu tekrar besıgıne koymaya çalışınca kıyameti kopartıyor mecbur ortamız da yatıyor 1 haftadır. Acaba yerini mi yadırgadı ? Evımıze dönünce bu alışkanlığı devam ettirir mi ? Yoksa dişlerinden falan mı ? Sizinkiler nasıl yapıyor