kurttt merhaba. Uanlış anlamayın, akıl vermek değil amacım ama çocuğunuz ile ilgili onu bize anlatırken kurduğunuz cümleleri ve bu filri değiştirerek başlayabilirsiniz işe. Ona güvenin, yapabilirsin, şu an değil ama biraz denedikten sonra yapabilirsin, denerken arka arkaya dişebilirsin, kalkıp yeniden deneyebilirsin, canın yanarsa brn buradayım’lara çevirmek lazım düşünceyi ve dili. Belki ona karşı daha güvensiz hissetmesine neden olacak kelimeler kullanıp öyle davranıyorsunuz, belki çok korumacısınız. Ben küçükken bronşit geçirmiştim ve mesela spor derslerinde hoca ile konuşup geri tutarlardı beni. Halbu ki astım hastası olmasına rağmen bugğn tüpsüz dalma şampiyonu olan var. Tamam şamyion olmayalım, en iyisi olmayalım, hasta da olmayalım ama çocuğun tepesinde değil yanında olalım..