1bejnadogan Kızlar 5.aydan sağ çıkabilen var mı Allah aşkıma bu nedir ya uyku yok ağlama sızlama kısa uykular güneşli günler ne zaman ??
Hande12345 1bejnadogan kızımın uykusu düzeldi 5.5-6 aydan sonra. Ama uykusu dışında HERŞEYİ çokk daha zor oldu
melissa_2201 1bejnadogan şuan bende 5. Aydan bildiriyorum 3 gündür düşmeyen ateş,uykusuzluk ,diş sancısı, ağlama krizleri ve dahası + 3 saatlik uykuyla üç günü idare etmeye çalışan bir anne 🥲🤯
dilarakilic minisannesii 8.ayı hatırlıyorum. Yatağa koyduğum gibi uyanırdı saatlerce uyutmaya çalışırdım. Hatta 1-2 kere gece 4-5 gibi uyandı ve bi daha uyumadı 😂
minisannesii dilarakilic benim bebeğim yine aksiydi Ama bu kadar da değildi hasta oldu biraz bir de üstüne sanırım diş zorluyor mahvolduk yani
Birdunyabircennetannesi 3 yaşında bir çocukla ölmedim bacım Kısa sürüyor sizinki merak etmeyin Ama 2 3 yaş asla kısa sürmüyor anacım
aycavera melissa_2201 ay eli sürekli ağzında artık emziğiyle kaşıyor yavrum. Karanfili ezip zeytinyağı koydum dolapta bekliyor. Diş etlerine onu sürüyorum rahatlatıyor sanki…
aycavera 1bejnadogan düzeltilmiş 5 buçuk aylık son bir haftadır gece uykusuna geçemiyor. Geçene kadar 4 kere uyanıyor neredeyse
cattimom 1bejnadogan 4,5 aylığız o dediğin uyku düzenini hiç görmedim 😀 şimdi mama reddi yaşıyoruz önceden gündüz uyurdu şimdi o da yok ne bileyim yani uykusuz da yaşanıyormuş
Fulyy 1bejnadogan 1 yaşından sonra biraz rahat edersin ama gece yine binbeş yüz kere kalkıyor benimki 18 aylık olacak emiyor 😬
melissa_2201 aycavera evet onu da deniycem doktoru bı jel verdi onuda kullaniyorum ara ara eli sürekli ağzında çok huysuz bir an önce dişi patlasa diye dua ediyorum
jap 1bejnadogan sabır de şükür de bacım. 8-9 ay arası bir atak var ki en zoru. Uyutup koyuyosun senin kafanın yastığa deydiğini anlayıp kalkıyo. 2 tecrübeyle sabit. Geçiyo. Gündüz onla bir uyu bırak ev işini 3 5 gün aksasın
Asyaveannesi04 1bejnadogan 3 yaşına girecek hiç huzura eremeyeceğiz biz 😂 ve çalışıyorum sabahın 7sinde kalkıyorum