Bebeğime doktorumuz süt alerjisi var demişti diyet yapıyorum 2 aydır kakası mukusluydu son yaptığı kaka normale dönmüş sizce geçmişmidir süt alerjisi. Bitmişmidir zaten kan ve deri testi yaptık negatif çıktı ama doktor küçük olduğu için testte çıkmaz demişti bilgisi olan var mı bu konuda acil cevap verebilir misiniz lütfen 🙏🏻