Merhaba kızlar, oğlum 20 gün sonra 1 yaşına girecek. Doğum günü yapsam mı yapmasam mı diye kararsızım. Normalde de çok abartılı şeyleri pek sevmiyorum organizasyonla falan ama hatırası da olsun diyorum. Eşim yanımda olsaydı beraber bir yere gidip akşamına baş başa bir yerde kutlayabilirdik( bu gibi bir plan bana daha cazip geliyor) ama eşim yanımda olmadığı için ne bileyim pek içimden gelmiyor. Eşim askeri personel bu arada. Şuan yurtdışında görev yapıyor, 3 aydır ayrıyız. Şuan pek emniyetli bir bölgede olmadığı için suçluluk duygusuna da giriyorum. Eşim orada canı pahasına çalışıyor, ben burda eğlence peşinde gibi doğum günü derdine düşmüş gibi hissetmek istemiyorum. Ama ilerde de keşke yapsaydım der miyim diye de bir kararsızlık olmuyor değil. Siz olsanız nasıl bir şey yapardınız?