18 aylık oğlum ilk altı ayına kadar hiç hasta olmadı. Altı ayı geçtikten sonra çok sık hasta olmaya başladı. Artık kafayı yeme derecesine geldim. Çocuğumu hava koşullarına göre giydiriyorum. Terlemesine üşümesine dikkat ediyorum. Ama yine de hasta oluyor. Çocukları çok sık hasta olan anneler bir çözüm bulabildiniz mi ?