asilatte heygorl ahahahah sizin oglunuzu bilmem ama benim oğlum oldukça zor bir çocuk bana yaptigi ilk ve tek iyilik diyorum artik 🤣🤣🤣🤣🤣
Esraprm Miniminim doktorumuz da tek uykuya geçmemiz gerektiğini söyledi biz bir şey demeden. Bilmiyorum nasıl olacak
Lilybaby Esraprm işte ilk günler biraz şaşıyo bebişler ama zamanla alışacak. Ha çok zorlanırsa da iki uykuya devam edin bi süre sonra tekrar denersiniz
Esraprm Lilybaby tek korkum şu. 2.uykuyu gece uykusu zannetmez de geri kalkarsa sabahlarız. Bende zombi gibi gezerim en kötüsü de tüm düzen gider