Selam anneler nasılsınız ? Beni soracak olursanız eh işte 🙄 yuvarlanıp gidiyoruz diyelim..
size bir sorum olucak oğlum 3 ay 26 günlük doğduğundan bu yana hep mama hem meme şeklinde ilerledik fakat artık beni almamaya başladı ne yaptıysam da olmadı ücretli emzirme danışmanlığı bile aldım ama yok yani.. bazen siz ne yaparsanız yapın olmuyormuş bunu görmüş oldum şükür ediyorum tabiki hiç almamasındansa 3 ay kadar emmiş oldu yinede.. sorum şu ki ben aptamil prosyneo 1 kullanıyorum oğluma 120-150cc içebilen bir çocuk gün içinde 120 cc yaptığımda içiyordu bazen 90 cc de içtiği oluyordu ama şu 10 gündür o kadar azaldı ki bu mamayı içmesi resmen mama reddi yaşıyorum şimdi de bazen havalar sıcak ona bağladım bazen o an iştahı yoktur belki dedim ona bağladım ama artık bugün iyiden iyiye anladım ki bu kullandığım mamayı içmek istemiyor 120 cc yapıyorum aç olmasına rağmen 60 veya 90 cc kadarını içiyor gerisini içmiyor. Haliyle tam doyamadığı için de 1,5 saat sonra yeniden mama yapıyorum. Yani gün içinde sanki sürekli mama yapıyormuşum gibi hissediyorum artık elimden mama kutusu hiç düşmüyor sanki.. önereceğiniz bir mama markası varsa çok sevinirim.. şuan içim SMA COMFORT aklımda