utkummm 3 gun sonra 5 aylik olacak bebegim gaz sorunumuz bi turlu bitmedi bide bunu denemek istedim aldim ne zaman ve ne kadar kullanmaliyim
Karansmomm utkummm her bebek farklı tabi ama bizde işe yaramadı kullanmadığım gaz damlası kalmamıştı taki maflor kullanana kadar size önerim maflor alın
esensnmz utkummm benden tavsiye probiyotik kullan bebeğim 6 aylık hala devam ediyo ara ara kullanıyorum inan neler denemedim en son bu işe yaradı kime dediysem de çok şükür iyi geldi
gulsevyilmaz utkummm bizde işe yaramadı harveys. maflor kullanın en iyisi o bence. Ben uzun zaman onu kullanmıştım
pamirsmama şurubunu bebeğim hiç sevemedi her seferinde vermek ayrı bir eziyet oluyordu tükürüyordu yutmuyordu. damlası fena değil ama rahatlatmıştı
utkummm esensnmz hangi probiyodik kullaniyordum dahs dun bitti en son kullandigim ama yok yani bi turlu gaz sorunu hal olmuyo 5 ayligiz hala saat basi kalkiyor geceleri
utkummm Ebeee ne zaman ne kadar kullandiniz peki bide kac aylikken kullanmaya basladiniz gaz sorunu ne zaman bitti biraz fazla soru sordum kusura bakmayin😁
esensnmz utkummm myflor kullanıyorum mavi olan sabah emzirmeden 3 damla akşam emzirmeden 3 damla olarak ha bi de kimyon tohumu dene bi tatlı kaşığı yarım çay bardağı suda kaynat bi o zaman onu da kullandım baya iyi geldi probiyotik iyi gelince ona geçmiştim
Ebeee Ben ıkı aylıkken basladım sabah öğle aksam verdim 2.5cc şeklinde zamanla gazı azalınca sabah aksam yaptım 3.ayın sonuna dogru tamamen bıraktık
utkummm Ebeee biz 5 aylik olacagiz ya o yuzden fazla mi versem biraz daha ustunde 5 ml yaziyoda o yuzden bilemedim napsam
Ebeee Sabaha karsı ıkınarak kalkıp 2-3 saat aglıyordu masajla rahatlıyordu şuruba başlayınca zamanla azaldı