Zeynepsametaras inan ki tamı tamına aynı durum. Gözümün içine baka baka yapıyor. Hayır kızdım, güzel söyledim, görmezden geldim yok yok yok. Bir de bana diyorlar ki her istediğini yapma. Peki ne yapabilirim ? Yani sorunu herkes söylüyor ama çözüm yok. Artık, bizde böyle büyüttük, eeee çocuk bu, cumlelerinden çok sıkıldım bunların hepsini bende biliyorum. Peki ne yapacağım nasıl bir yol izlemeliyimin cevabı yok.