Merhaba kızlar,
Benim normalde ayın 14 veya en gec 17 adet olmam gerekiyodu ama suan bugunki tarohe kadar olmadım sabah test yabdım ilk baş bisey yoktu aksama kadar test durdu atmadım cöpe hic. Daha sonra icime kurt düşdümü desem şeytan dürtdümü desem tekrar bakiyim dedim bakdim silik bi cizgi belirmiş tesde. Eşim yapmadım diyo ama kimisi damlada olsa kacsa olabilir diyo kizlar doğru olma olasılığı cokmudur ……