Bebeğim 12 günlük. Zorunlu sezaryan oldum. Ağrılarım çok çok azaldı şükür. Kendi işimi gücümü yapabiliyorum artık. Psikolojim biraz değişik 2. Çocuğum olduğu için ilkine yetemediğimi, herşeye yetişemediğimi düşünüyorum. Tükenmiş gibi hissediyorum bazen. Sizde durumlar nasıl ? Sohbet edelim :)