mom97X Göbek bağı düşmeden bebek yıkanır mı ? Bağ düşmeden yıkayanınız oldu mu ? Bebeğim 3 günlük çevremdekiler yıka diyip duruyo ama doktorlar tavsiye etmiyor arafta kaldım
Karakiz1 mom97X Madem doktorlar tavsıye etmıyor neden kuveze aldıkları gbı yıkıyorlar Bence yıkanır biz yıkadık şaldır şaldır sy dokmuyoruz gıdıpte oraya halıyle benım bebegım kuvezde kalmıstı ve yıkamıslardı
yeniannee3209 Ben yıkamıştım zaten 1 hafta küvezde kaldı ordaki ebelere sormuştum eve gidince banyo yaptırayımmı diye yaptır biz burda hep yaptırdık bişey olmaz demişti🌸
OrdekYavrusu mom97X işitme taramasına gitmeden 3 gün önce en azından kafasını yıkayın, sonra 3 gün yıkamayın. Vücudunu da ıslak pamuk veya bir mendille silin isterseniz
tazeanne___ mom97X biz yıkamıştık 3. Gün köntrolünde doktorum demişti yıkayın göbek bölgesini kurulayın diye
smy17 mom97X benim kuzenim çocuk doktoru göbeği kuru tuttuğun sürece yıkayabilirsin demişti bana bende 5 günlükken yıkamıştım. Şimdi yaz birde o sebeple yıkanır bence ama göbeğini kuru tutmaya dikkat edin
Melisayda İyi kuralayabilecekseniz yıkayın. Kurulayamazsanız etrafını kuruması zorlaşır ve geç düşer enfeksiyon riskini de artırır. Vücut temizleme mendili ya da ılık su ve pamukla silebilirsiniz sıcak bebişinde rahatlamaya ihtiyacı vardır 😊
onefinemom mom97X bize doktor yıkamamamız gerektiğini söylemişti, biz de yıkamadık. Böyle konularda doktorlar ne derse o bence 🙏🏻 ıslak kalır, enfeksiyon olur vs risk almaya değecek kadar acele bir şey değil bence
Eailesi4 mom97X bende bilmiyordum kv vardi o her gün yıkadı birinin göbeği enfeksiyon oldu malesef ama o çok su dökerek çocukları boğarak yıkıyordu 😭
Beyzaveduru Ben yıkamadım. Hastanede özellikle söylemişlerdi. Bebeğinizin cildinde verniks tabakası var şu anda. Cildini koruyor. Benden 2 ay önce doğum yapan arkadaşımın bebeği göbek bağından enfeksiyon kapıp hastanede yatmıştı bebek yoğun bakımda. Allah korusun
Ozge191204 mom97X hayır yıkanmaz birçok doğuma hazırlık ve bebek eğitimleri aldım ve ayrıca doğum yaptığım hastane eve hemşire yolladı göbek bağı düştükten sonra geleceğiz dediler ve bağı düşünce banyo yaptırdı ilk banyosunu hemşire doktor da kesinlikle yıkama dedi çevredekiler daha çok şeyler söyler siz doktor tavsiyesinden çıkmayın ben de yıkamadım ve gayet hızlı düştü bir hafta dolmadan ve iltihaplanma vs de yaşamadım sorunsuz düştü gitti
Eailesi4 Ozge191204 o günleri hatırladım ikizlerim sezeryanla olduğu için kimsem olmadığı için asla karışamıyordum 😭
Esross10 mom97X yıkamamak daha iyi ama yıkarsan eğer göbeğini çok iyi kurutmak gerekiyor. Islak kaldığında ciddi enfeksiyonlara sebep olabiliyor.
Ygmr124 mom97X 3 gün beklemişsin bir okadar daha bekle zaten göbek bağı 1 haftada düşen birşey benim kızımın 5. Gün düştü kendiliğinde neden riske atıyoaun ki bırak yıkanmasın bana doktorlar hemşireler özellikle uyardı göbek bağı düşmeden yıkama diye allah korusun enfeksiyon kapsa fıtık olsa kanamadı olsa ne yapıcaksın ben kucağıma alırken bile okadar dikkat ediyodum ki kanaması olmasın diye insanların dediğini boşver bunu sana doktor söylüyor yıkama diye demekki bir bildikleri var
EbruBoluKaya 2 gün hastanede yattık eve gelince yıkadık hemen güzelce kuruladık göbeğini 5gün göbeği düştü