Mersin’de yaşıyoruz doğduğunda da şimdi de klima çalışıyor. Klima ayarı 25- 26 da bize yetiyor. Klima tavana doğru ayarlı değmiyor bebeğime. Bir bardak su bulundurun oda da. Yada buhar makinesi falan varsa aralıklı çalıştırın. 2 saate bi odayı havalandırmayı unutmayın. Zıbınla uyuyor oğlum. Müslin örtü örtüyorum bazen içeri soğuk olursa ama zaten açıyor