selinaymda kızlar bebeğim 44 günlük ve doğdukdan 1 hafta sonra başladı gece uykusuna geçerken zorlanmaları şu bi kaç gündür gündüzleride aynı şekilde zorlanıyor emziriyorum emerken ağlıyor gözleri gidiyor ama ağlıyor memeyle dövüşüyor derler ya öyle işte ne yapacağımı bilmiyorum gazıda yok alt üst çıkarıyor duşda aldırıyorum ama nafile ne yapacağımı şaşırdım bazı sıkıntılardna dolayı annem gilde kalıyorum 14 aylıkda kızım var eve geçicem 2 hafta sonra geçtiğimde ne yapıcam eğer böyle devam ederse bilmiyorum lütfen tecrübeli anneler öneriniz varsa bekliyorummm 🥲
iki_prens_annesi_ selinaymda malesef siz ne kadar çıkarıyor yok desenizde bazı bebekler çok gazlı oluyor cikarsada yine olabilir gazı muhtemelen gazdan dövüşüyor kimyon çayı yapın için çok faydalı bebegede bi çay kaşığı verin gaz masajı yapın ayaklarının altını sıcak tutun muhakkak gaz damlası da kullanabilirsiniz
melamu selinaymda gazdan veya kaka yaparken biz öyle şeyler yaşamıştık zorlanıyodu kabız değil ama karın ağrısı var gibi davranıyodu ağlıyo uykusu var uyumuyodu bacaklarını çekiyodu artık ne zaman kakasını yaparsa rahatlıyodu biraz. Probiyotik vermişti doktor rahatlatmıştı o bizi hala kullanıyorum
sonsuzmavi Muhtemelen bebeğiniz gazlı bir bebek, bundan dolayı uyuyamiyor. Benim kızımda 3 buçuk aylık bende çok zorlanıyordum 3 saat aralıksız ağladığını falan hatırlıyorum. Gazdan dolayı uyuyamiyordur muhtemelen